„Protecting Nature is in OUR Hands with STEAM“
Земји учеснички во преоектот: Македонија, Турција, Италија, Украина, Азербеџан, Португалија, Романија и Грузија.
eTwinning проектот Protecting Nature is in OUR Hands with STEAM (Заштитата на природата е во наши раце со STEAM) има за цел да се подигне еколошката свест, да се поттикне креативноста и да се обезбеди на учениците вештини за решавање проблеми во образованието STEAM (наука, технологија, инженерство, уметност и математика). Проектот исто така има за цел учениците да ги подобрат своите дигитални вештини користејќи Web2.0 алатки. Пристапот STEAM е ефикасна алатка за зголемување на свеста на учениците за зачувување на природата, а исто таа развива креативност, решавање проблеми и вештини за соработка. Разбирањето на културните разлики и нивното вклучување во проекти им помага на учениците да развијат глобална перспектива.
Во проектот се вклучени ученици од II-а продолжен престој и VI- а, б, в одделение.
Период за реализација на проектот е од октомври 2024 до мај 2025 година.
Предвидени активности кои ќе се реализираат се изработка на лого и постер за проектот, online средби со наставниците и учениците од земјите учеснички, креирање на игри, користење на Web2.0 и AI (вештачка интелигенција), алатки за креирање на игри, одбележување на значајни датуми поврзани со интернет, учество во заеднички работилници со учениците од земјите учеснички.
Проектот во нашето училиште се реализира од страна на предметниот наставник по англиски јазик Магдалена Бадарова и одделенскиот наставник Маја Атанасовска Спасеска
Цели на проектот:
1. Креативност и иновација
Бајки и приказни: учениците да ја развијат својата креативност со пишување фантастични приказни за заштита на животната средина или приказни кои се обработуваат актуелни прашања. Со ова се зголемува емпатијата и свесноста.
2. Вештини за решавање проблеми
Проблеми од реалниот живот: учениците да вршат анализи на еколошките проблеми и развиваат практични решенија за овие проблеми.
3. Соработка
Тимски проекти: учениците работат во мултикултурни групи со цел изнаоѓање на заеднички решенија, да учат и споделуваат пристапи за животната средина од различни култури и да ја зајакнат соработката.
4. Кодирање и вештачка интелигенција
Употреба на технологија: учениците ќе стекнат вештини за заштита на природата со користење на вештачка интелигенција и јазици за кодирање за анализа на податоци и симулации.
5. Мултикултурализам
Глобална свест: учениците да развијат различни перспективи за проблемите со животната средина.
6. Научно истражување
Собирање и анализа на податоци: учениците да учат научни методи со спроведување на теренски студии за проекти за заштита и собирање и анализа на податоци.
7. Уметност и дизајн
Визуелна комуникација: учениците да стекнат уметнички вештини за да ја зголемат нивната свест за еколошките проблеми.
8. Критичко размислување
Донесување свесни избори:
Учениците да донесуваат посвесни одлуки за природните ресурси и одржливоста.
Нема коментара:
Постави коментар