8 Март - Денот на
жената
Учениците
од VI и VII oдделение и
овој пат посакаа низ стихови да ја пренесат љубовта кон својата мајка, но и да
го честитаат празникот 8 Март - Денот на жената, на сите припаднички на понежниот пол.
Учениците
твореа под менторство на наставничката Мишевска Љуба, а од нивните творби во
училишната библиотека беше изработена збирка која можете да ја погледнете или
превземете од учлишниот google drive во
папката: „ЗБИРКИ – лични творби на ученици“ на следнава адреса: https://drive.google.com/drive/folders/1fo81pHFdt5g-cUmYPJ8bJKfb24fs8eXL
Еве и дел од творбите објавени во збирката:
Пробно тестирање за меѓународна студија- ПИРЛС, читање со разбирање
Во
текот на учебната 2020/21 година во соработка со БРО и МОН повеќекратно сите
четврти одделенија се спремавме, така што одржувавме повеќе часа со ослободени
текстови од ПИРЛС и за истите правевме анализа и праќавме соопштенија. Од сите
четврти одделенија по случаен избор беше назначено IV/г одделение да биде дел од тестирањето. На 2.3.2021г вторник, учениците од
IV/г учествуваа на пробното тестирање за меѓународната
студија ПИРЛС, читање со разбирање, со согласност на родителите. Постоеше
неизвеснот и возбуда, но и задоволство. Се спремаме за главното тестирање кое
ќе се одржи во месец април. Драги мои ученици ви посакувам успех.
Одделенски наставник на IV/г одд. и наставник – кординатор: Кети Сталеска.
Училишен кординатор-
педагог: Весна Рафеска.
Тестатори: Даниела Костадинова
и Кристина Никчевска.
Заменици тестатори: Ивана Илиевска- Огњановска, Богданка Пановска.
Наставници кои ги
прегледуваа тестовите: Елена Стојановска, Ана Јаневска, Билјана
Илиева.
Во текот на тестирањето
присуствуваше набљудувач, лице преставник од БРО.
ЈАС И МОЕТО НОВО ДРУГАРЧЕ – НИЕ СМЕ СЛИЧНИ И РАЗЛИЧНИ
На 26.02.2021 г. петок, IV/г, одделенскиот наставник Кети Сталеска во соработка со IV/в и нивната наставничка Ана
Јаневска, одржавме заеднички час по македонски јазик на тема „Јас и моето
другарче – ние сме слични и различни“, интерна МИМО активност. Часот го
започнавме со игровна активност. Учениците имаа подготвено црвено и зелено
картонче со ДА и НЕ и имаа задача да даваат свое објаснување дали се согласуваат
или не со одредено тврдење поврзано со другарството. Потоа разговаравме и
заедно, си разменувме мислења што е важно за да започне едно ново другарство.
Потоа учениците од двете одделенија презентираа делови од својата култура и потекло.
Дел од учениците беа облечени во традиционална облека, дел во модерна
секојдневна облека. Некои ученици истражувале и подготвиле презентации и
постери кои ги презентираа. Имаше и ученици кои со помош на своите родители
подготвиле традиционални јадења. Исто така учениците прикажаа и делови од
своите соби каде беа уредени сценски со традиционални елементи, но и модерно.
Разговаравме и ја опишувавме различната традиција, култура, верувања, но и
најважните детски желби поврзани со социјализацијата (другарувањето). Учениците
самостојна изведоа заклучок дека всушност сите деца се исти и посакуваат исти
нешта. Разликите се само начини на размислувања и верувања кои пренесувајќи се
од колено, на колено прераснале во традиција. И во сите нив има позитивности
кои може само да ни го разубават животот додека другаруваме. На крајот од часот
слушавме музика која не развесели и по малку срамежливо танцувавме. На овој час
ни гостуваа директорката Љубица Наумовска, педагогот Весна Рафеска и
дефектологот Андријана Кукоска. Дополнително со учениците од IV/г активноста ја интегриравме со часот по ликовно образование каде од
различни зрнести материи направивме уметнички творби со деца облечени во
традиционална облека. Задоволството беше големо и учениците од двете одделенија
посакаа да имаме повеќе вакви заеднички часови. Активностите од часот може да
ги погледнете прикажани во видео на следниот линк https://www.facebook.com/ucenjeprekuigra/videos/2904800866416149
Нема коментара:
Постави коментар